New Mobile Update

 


YekMobile.com | مرجع تخصصي دانلود رایگان یک موبایل

 


 

بازی موبایل جاوا Gorilla Rampage

بازی موبایل زیبا Ùˆ جدید Ùˆ سرگرم کننده Gorilla Rampage (by Digital Chocolate) Ú©Ù‡ در رزولوشن های 208×176 , 220×176 , 320×240 با فرمت جاوا منتشر شده Ùˆ از گرافیک Ùˆ داستان قابل قبولی برخوردار است , Ùˆ دارای مراحل زیادی Ù…ÛŒ باشد.شما Ù…ÛŒ توانید ای بازی موبایل را از ادامه متن سایت یک موبایل دریافت کنید

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/m/azar89/1/Gorilla%20Rampage%20%28by%20Digital%20Chocolate%29.jpg


 


تم های Modern مخصوص گوشی های Nokia s60 v3

تم های مدرن یکی دیگر از مجموعه های جدید و زیبای تم های نوکیای سری 60 ویرایش 3 می باشد که با نام Modern و تعداد 4 عدد در سایت تخصصی یک موبایل ارائه شده است.این تم ها بسیار زیبا جدید و با کیفیت می باشند که در ادامه مطلب قابل دانلود می باشند.
تم نوکیا

 


کلیپ مسترین بین

تغییر کلی در ظاهر سیمبیان s60 v5 با نرم افزار MyPhone 4

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید یا خواهان تنوعی در منوهای گوشی خود هستید می توانید با نرم افزار My Phone 4 تغییرات بسیار زیادی را به منوهای گوشی خود اعمال کنید.با این برنامه می توانید هم زمان ظاهر و قالب آندروئید ، ویندوز XP ، وینوز هفت ، مکینتاس (آیفن) ، و چندین قالب دیگر را همراه گوشی خود داشته باشید !
این نرم افزار برروی گوشی های Symbian s60 v5 مانند : Nokia 5800 و Nokia N97و Nokia N97 Mini و Nokia 5530 و Nokia 5230 و Nokia X6و Nokia C6 و Nokia N8 و Sony Ericsson Satio Vivaz و Samsung i8910 HD قابل نصب و اجراست.

تغییر منوی Nokia n97 , 5800 n8 vivaz

ویژگیهای برنامه MyPhone 4 :

- دارای تنوع زیاد
- قالب آیفون 4 (جدید)
- قالب آندورئید ، ویندوز 7 و XP
- قالبهای ویژه به همراه چندین برنامه کاربردی
- نصب و حجم آسان
- Ùˆ...

 

 

 

کتاب کلبه عمو تام از هریت بیچر استو برای موبایل

اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید حتی بسیار کم بی شک اسم کتاب معروف و مشهور عمو تام از نویسنده پرآوازه خانم هریت بیچر استو را به دفعات شنیده اید.جدا این کتاب یک داستان فوق العاده و سبک و سیاق متفاوت دارد که پیشنهاد میکنم چنان چه تا به حال وقت نکرده اید که این کتاب را بخوانید اکنون نسخه موبایل این کتاب را با فرمت jar و با رزولوشن 240x320 از سایت یک موبایل دریافت کنید.

کتاب عمو تام

 


بازی جذاب FlySwat مخصوص سیستم عامل آندروید

بازی ها آندروید بر خلاف دیگر سیستم عامل های موبایل از گرافیک بالا و استاندارد بهتری برخوردار می باشند . بازی FlySwat یک بازی فوق العاده سرگرم کننده برای طرفداران آندروید میباشد.همان طور که در عکس مشخص است بازی دارای یک گرافیک فانتزی میباشد که این سبک بازی طرفداران زیادی را دارد هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت یک موبایل دریافت کنید.

بازی آندروید

 

 


تنظیم و راه اندازی اینترنت در گوشی های ویندوز موبایل

نصب و راه اندازی اینترنت در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوزموبایل یکی از مهمترین مواردی است که می باید در گوشی های تحت ویندوز موبایل انجام شود.افرادی که یکی از گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز موبایل را خریداری می کنند بی شک در زمینه موبایل یک گام جلوتر هستند و به نظر من ویندوز موبایل بدون اینترنت معنی نداره امکان چک کردن ایمیل و امکان چت در محیط هایی همچون یاهو جیمیل و... استفاده از شبکه های مجازی فیس بوک تیوتر و... وضعیت آب هوا و آپدیت آنتی ویروس گوشی خود و آپدیت گوشی خود و رادیو آنلاین و.... همگی از اینترنت استفاده میکنند.پس اگر تا به حال اینترنت گوشی خود را فعال نکردید همین حالا با ادامه مطلب این پست که سایت یک موبایل به شما تقدیم میکند همراه شوید.این آموزش تنظیمات اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول را به شما نمایش می دهد.

فعال سازی اینترنت پاکت پی سی

 


آموزش تعمیرات گوشی Sony ericsson G900

با توجه به اینکه تعمییرات موبایل امریست که باید در آن تخصصی کافی را داشته باشید و از سمت دیگر حتما علاقه شدیدی داریدتا گوشی خود را بتوانید تعمییر نمایید .این امر میسر نیست جز با آموزش های دقیق و مرحله به مرحله.!! بر همین اساس امروز پکیج تعمیر گوشی سونی اریکسون G900 را برای شما اماده کرده ایم.این آموزش شامل فایل هایی با فرمت پی دی اف بوده و هر چیزی که برای تعمیر این گوشی احتیاج دارید در این پکیج میباشد.دانلود ازYek Mobile . comدر ادامه مطلب...
تعمییر سونی اریکسون G900

 


  •  


  • __._,_.___
    Recent Activity:
    (no custom Footer)
    MARKETPLACE

    Be a homeroom hero ¿ help Yahoo! donate up to $350K to classrooms!


    Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!


    Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

    .

    __,_._,___