|||||| SaliJooN |||||| Ax va Khabar hay Jadid va Daagh az Bazigaran va Honarmandan

 

++++اگر عکس ها برایتان باز نمیشود اینجا کلیک کنید++++
اگر ایمیل ها را در Spam ایمیلتان دریافت میکنید اینجا کلیک کنید

Salijoon Groups
 
 

 

 

عنوان ایمیل:

 

عکس و خبر های داغ از بازیگران و هنرمندان


در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 


مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از امین زندگانی

این چند روز نام امین زندگانی خیلی زیاد بر سر زبان ها هستش مخصوصا زمانی که با بازی زیبایش در نقش مسلم بن عقیل,یاعث شد بیشتر به او توجه شود.از این رو شما را به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر امین زندگانی دعوت می کنیم.
فکر می کنم ابتدا نقش دیگری به غیر از مسلم را می خواستید در مختار نامه بازی کنید؟
امین زندگانی:بله درسته,در سریال مختارنامه برای نقش یکی از فرماندهان سپاه مختار که نقش خیلی زیبا و جوانپسندی بود و در کل پروژه حضور داشت,قرارداد بستم.اما یک روز از دفتر آقای میرباقری با من تماس گرفتند و وقتی آنجا رفتم اشان گفتند که می خواهد نقش من را تغییر دهند چون برای نقش مسلم کسی بهتر از من را نداشتند.این نقش در چهار قسمت بیشتر نبود ولی برای من ارزش داشت.
اینطور که گفتید نقش کیان را می خواستید بازی کنید؟
امین زندگانی:زیاد در موردش صحبت نکنیم بهتر است ولی خوب خیلی خوشحالم که توانستم نقش مسلم را به خوبی اجرا کنم و مورد پسند مخاطب باشد.
آیا برای سریال آموزشی هم دیده بودید؟
امین زندگانی:بله برای این سریال آموزش شمشیر بازی دیده بودم و همچنین باید بگم که این آموزش خیلی خوب بود برای من که در فیلم ملک سلیمان هم از آن استفاده کردم ولی در ملک سلیمان بیشتر آموزش سوارکاری به من دادند.
آیا می خواهید همیشه همانند این چند مدت پر کار باشید؟
امین زندگانی:من به پرکار بودن و یا کم کار بودند توجه نمی کنم یا اینکه بیشتر دیده بشوم.من بیشتر به اصل فیلم ها و سریال هایی که بازی می کنم توجه دارم و باید بگم که همیشه سعی می کنم به داستان فیلم و سریال را مدنظر داشته باشم.
به غیر از بازیگری در شغل دیگری هم فعالیت دارید؟
امین زندگانی:بله,غیر از سینما,مدت کوتاهی با دوستی شرکت پخش مواد غذایی دایر کردیم اما پس از مدتی به طور مشخص متوجه شدم که استعداد کار اقتصادی ندارم.در کار های موسیقی هم کمی فعالیت داشته ام ولی باید بگم در موسقی هم استعداد خوبی ندارم.

 

 

مصاحبه همراه با تصاویر زیبا از الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایران امروزه خیلی پرکار هستش,جدیدترین فیلم او ملک سلیمان بود که اکران شد و سریال مختار نامه که در حال پخش است.از این رو شما را به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر الهام حمیدی دعوت می کنیم.
دوست دارید بیشتر در سریال ها بازی کنید یا در فیلم های سینمایی؟
الهام حمیدی:برای من فرقی ندارد,این روزها برای سریال های تلویزیونی اصلا زمان صرف نمی شود.خصوصا سریال های مناسبتی,برای مثال بگم سریال های ماه رمضان امسال را همه دیدیم ولی هیچکدام حرفی برای گفتن نداشتند و برای من هیچ جذابیتی نداشتند.
یعنی اگر پیشنهاد بازی در یکی از این سریال ها را به شما می دادند رد می کردید؟
الهام حمیدی:بله,صد در صد اگر پیشنهاد بازی در یکی از این سریال ها به من داده می شد رد می کردم.شاید بهتر هست بگویم به خاطر همین خیلی کم برای بازی در سریال ها به سراغ من می آیند.بعد از سریال یوسف پیامبر کمی برای انتخاب نقش در سریال ها دقت می کردم مثلا شاید شش سریال به من پیشنهاد داده می شد ولی من یکی را می پسندیدم.ولی خب اگر توجه کنیم در تلویزیون حضور دارم,این روزها سریال مختار نامه پخش می شود که در آن بازی کرده ام و همچنین سریال شوق پرواز که به زودی پخش خواهد شد.
چطور شد که در سریال شوق پرواز بازی کردید؟
الهام حمیدی:در سریال شهید بابایی به اصرار همسر آن شهید در نقش همسر شهید بابایی بازی کردم.شباهت زیادی به ایشون ندارم و خودشون از بازی من در دیگر فیلم ها راضی بودند و این کار دشوار و سخت را پذیرفتم چون واقعا خیلی سخت هستش که بخواهی نقش کسی را بازی کنی که در قید حیات است و بازی تو را می بیند.
از بازی در فیلم ملک سلیمان راضی هستید؟
الهام حمیدی:بله خیلی راضی هستم چون تجربه خیلی خوبی در سینما بود.در فیلم ملک سلیمان از تکنیک های خیلی خاصی استفاده می شد که واقعا دانستن آنها و تجربه اینگونه موارد الزامی است.برای مثال در برخی از سکانس ها باید جلوی یک پرده سبز رنگ بازی می کردیم که هم سخت بود و هم برایم جذابیت خاصی داشت.

 

 

زیبا بروفه

 

مهناز افشار در بهشت زهرا

 

 

جواد رضویان و دخترش

زمانی که نام جواد رضویان می آید اولین چیزی که به یاد می آوریم خنده های جالب جواد است که باعث شادی در هر فیلمی شده است.پس دقایقی را با جواد رضویان و دخترش یامین همراه باشید.
مدتی است که از تلویزیون دور هستید و بیشتر فعالیت های سینمایی دارید؟
جواد رضویان:خب مدتی است که بیشتر گرفتار فیلم های سینمایی شده ام و پروژه های خوب تلویزیونی به من پیشنهاد داده نمی شود.خیلی ها هم شایعاتی در این مورد ساخته بودند ولی دلیل اصلی آن همین بود که گفتم هیچ پروژه خوبی به من پیشنهاد داده نشده است.
خیلی ها هنوز هم دوست دارند جواد رضویان در کنار مهران مدیری در تلویزیون دیده شود.در این مورد چه صحبتی دارید؟
جواد رضویان:خب باید گفت یاد آن دوران بخیر.من هم بعضی وقت ها دوست دارم در چنین سریال های کمدی و مخاطب پسند حضور داشته باشم ولی فکر کنم این اتفاق دیگر پیش نیاد,ولی باز هم هر چه خدا بخواهد.
آیا بین شما و آقای مدیری مشکل و اختلافی هست؟
جواد رضویان:نه اینطور نیست.بین من و آقای مدیری هیچ مشکل و اختلافی نیست.گفتم که برخی مواقع یک شایعاتی پیش می آید.
بیشتر شخصیت کار می کنید یا تیپ؟
جواد رضویان:تیپ بازی کردن ممکن است من را به تکرار بیندازد و باید بتوانم حد وسطی را حفظ کنم.یادم هست آقای حمید لولایی به من گفت:جواد شوخی را جدی بازی کن,زمانی که این اتفاق بیفتد تو در هر قالبی برای مخاطب قابل پذیرش هستی.یعنی باید تیپ و شخصیت را بتوانی طوری به هم نزدیک کنی که برای مخاطب مقبول باشد و این کار برای من دشوار است و شاید هنوز به این درجه نرسیده باشم.
سخت ترین گریمی که داشتید در کدام فیلم بوده است؟
جواد رضویان:نقش پیر زنی در فیلم کلاهی برای باران بود که نزدیک به 5 ساعت گریم می شدم و در فیلم یک جیب پر پول برای بازی در نقش پدرم حدود 3 ساعت گریم شدم.خیلی سخت هستش که صبح در یک نقش بازی کنی و بعد گریم شوی در یک نقش دیگر بازی کنی.
جواد رضویان تنها بازیگری است که همیشه لباس ساده می پوشد و انگار دنبال مد خاصی نیست.درسته؟
جواد رضویان:اتفاقا من  جزو بچه هایی هستم که خیلی اهل خرید لباس هستم.
مارک باز هستید یا هر چیزی را که بپسندید را می پوشید؟
جواد رضویان:مارک که نه,چون رنگ شناسی خوانده ام و فارغ التحصیل نقاشی هستم فکر کنم بدانم چه رنگی های به من می آید.
بیشتر اسپرت می پوشید یا کلاسیک و رسمی؟
جواد رضویان:بستگی به جایی هستش که می روم ولی بیشتر اسپرت می پوشم.
می تونم بپرسم دخترتون یامین چند ساله هستش؟
جواد رضویان:بله دخترم الان 5 ساله هستش و فراوان دوستش دارم.
چقدر توانسته اید برای او پدری کنید؟
جواد رضویان:باید بگم مشکلات کاری طوری شده است که نتوانسته ام در آن حدی که دوست دارم برای یامین پدری کنم ولی از همسرم ممنونم که توانسته نقش مادری خود را به طور صحیح انجام دهد,من بیشتر به یامین نقاشی یاد می دهم تا ذهن خوبی داشته باشد.
چند سال هستش که ازدواج کرده اید؟
جواد رضویان:سال 76 ازدواج کردم.







 

 

نعیمه نظام دوست

 

 

شهره سلطانی در منزلش

 

 

 

سام درخشانی,پژمان بازغی و کامبیز دیرباز

پژمان بازغی و سام درخشانی و کامبیز دیرباز از آن دسته بازیگرانی هستند که علاوه بر همکار,دوستان صمیمی نیز می باشند.از این رو شما را به خواندن مصاحبه و تصاویر متفاوت از این سه بازیگر دعوت می کنیم.
خیلی ها معتقدند که در سینما دوستی وجود ندارد.شماها این موضوع را قبول دارید؟
کامبیز دیرباز:نه به نظر من وجود دارد و بستگی دارد که بخواهیم رفاقت را چه جوری تعریف کنیم.این چیزی که بین ما سه نفر وجود دارد فراتر از رفاقت است و ما عین خانواده هستیم.ما با خیلی از بچه ها سینما دوست هستیم ولی رفاقت ما سه نفر فرق دارد.
سام درخشانی:درسته,درواقع عین برادریم.
پژمان بازغی:ما برادر خواهریم(باخنده).به دور از شوخی کامبیز درست می گه , رفاقت ما فراتر از این حرفهاست.
چه زمانی با یکدیگر رفیق صمیمی شدید؟
پژمان بازغی:فکر می کنم ما دوازده سال پیش ما با هم رفقای صمیمی شدیم.
کامبیز دیرباز:من و پژمان سر فیلم پسران آدم با هم آشنا شدیم و بعد از آن پژمان با سام دوست شد.
از ابتدا دوستی تان به همین شکل بود؟
کامبیز دیرباز:نه واقعا اینطور نبود.تعریف رفاقت ما آن چیزی که همه فکر می کنند نیست.دوستی ما فقط کاری و سینمایی نیست.اوج رفاقت ما در سینما این است که فیلمنامه را می خوانیم و به یکدیگر پاس می دهیم.مثلا می گم این نقش بیشتر به درد سام می خورد تا من.
پژمان بازغی:رفاقت ما در حدی است که اگر روزی ماشین سام پنچر شود من می روم و برایش پنچری می گیرم(با خنده).
سام درخشانی:اتفاقا این اوج رفاقت است که وقتی ساعت 2 شب پنچر می کنی کسی را داشته باشی تا به او زنگ بزنی.
قبل از اینکه با هم رفیق شوید نسبت به یکدیگر چه ذهنیتی داشتید؟
کامبیز دیرباز:من اصلا چشم نداشتم پژمان را ببینم(با خنده).اولین بار وقتی که سر فیلمبرداری پسران آدم بودیم ساعت 4 صبح سرویس ابتدا دنبال من آمد.بعد دنبال آقای بازغی رفتیم.در برخورد اول پژمان خیلی خوب رفتار کرد که گفتم پژمان از آن بچه های با معرفت است.
سام درخشانی:ما از 12,13 سال پیش هر کدام جداگانه با هم دوست بودیم و رفاقت تنگاتنگ ما از 6 سال پیش شروع شد من در خانه بودم و پژمان به من زنگ زد و گفت که ما نزدیک خانه تو هستیم,می خواهیم سری به تو بزنیم.
پژمان بازغی:بنویس رفاقت سیراب شیردونی!
چرا؟
سام درخشانی:آخه کامبیز و پژمان سیراب شیردون و کله پاچه خریده بودند و پیش من آمدند و با هم خوردیم.

 

 

 

امیر حسین رستمی و پسرش

امیر حسین رستمی از جمله بازیگران ژانر طنز سریال های تلویزیونی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد.شما را دعوت به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر امیر حسین رستمی و پسرش دعوت می کنیم.
چه سالی ازدواج کردید؟
امیر حسین رستمی:سال 77 عقد و سال 78 ازدواج کردم.
کم سن و سال بودید که وارد زندگی مشترک شدید؟
امیر حسین رستمی:24,25 ساله بودم.بعد از اینکه دانشگاهم تمام شد ازدواج کردم.
قصد ازدواج داشتید یا پیش آمد؟
امیر حسین رستمی:من از 17,18 سالگی قصد ازدواج داشتم(با خنده).چون آدمی نیستم که بتوانم تنهایی زندگی کنم.من از سه چیز می ترسم:تنهایی,ارتفاع و هواپیما.حتی در نوجوانی زیاد اهل بیرون رفتن و بازیگوشی نبودم.
تک فرزند هستید؟
امیر حسین رستمی:یک خواهر بزرگ تر از خودم دارم,زیاد با هم خوب نبودیم چون طرز فکر جا افتاده ای داشت ولی من اینطور نیستم.
ارتباطتان با پدر و مادرتون چطور بود؟
امیر حسین رستمی:تا 17,18 سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود.
با همسرتان خانم پوراندخت الستی چطور آشنا شدید؟
امیر حسین رستمی:از طریق یکی از دوستان دانشگاهی ام به یکدیگر معرفی شدیم.
خانواده چقدر برای ازدواج حمایتتان کردند؟
امیر حسین رستمی:خانواده موافق اکثر تصمیم های من بودند.غیر از سفر رفتن که تکروی می کردم و سفر می رفتم تا درس بخوانم و...خانواده برای ازدواج برنامه ریزی دیگری داشتند و یکی از آنها این بود که دوست داشتند با فامیل ازدواج کنم.در مورد ازدواجم خوب و بد ماجرا را به خودم سپردند و خدایا شکر با همسرم و پسرم خوشبختم.
چقدر برای ترک دنیای تجرد و ورود به دنیای تاهل آمادگی داشتید؟
امیر حسین رستمی:آمادگی نداشتم.موقعی که ازدواج کردم تا یک سال سختی کشیدم.چون فکر می کنم آنقدر بزرگ نشده بودم که مسئولیت زندگی را بپذیرم(با خنده).
الان کنار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟
امیر حسین رستمی:بله,بیزینس می کنم و در این زمینه بسیار عالی هستم.من جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی هستم.خب دیگه اصولا آدم باهوشی هستم و کارهای بازرگانی زیادی انجام می دهم(با خنده).
وقتی با همسرتان آشنا شدید بازیگر بودید؟
امیر حسین رستمی:نه سال 72 در دانشگاه هنر دوره دیدم.سال 76 نزد آقای سمندریان یک دوره ای را گذراندم.بعد در دوره سربازی رهایش کردم .بازیگر شدن را دوست داشتم به خاطر اینکه می خواستم خواننده شوم!اصلا فکر نمی کردم که اولین عنصر خوانندگی یعنی صدا را ندارم(با خنده).بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفتم و دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم و کار را جدی ادامه دادم.
همسرتان موافق بودند؟
امیر حسین رستمی:بله من را تشویق کرد.چون علاقه ام را می دانست اما خواست حواسم باشد که چه کاری انجام می دهم و اینکه زندگی مان از بین نرود.
رابطه است با پسرت ارشیا چطور است؟
امیر حسین رستمی:من الان همه چیزم ارشیا است.البته وقتی ارشیا به دنیا آمد تا یک سال اول با او مشکل داشتم.
چرا؟
امیر حسین رستمی:چون مدام گریه می کرد.
این جمله را شنیده اید که به شما نمی آید پدر باشید؟
امیر حسین رستمی:خیلی زیاد.علاوه بر این شنیده ام که به من نمی آید ازدواج کرده باشم.حتی بعضی وقت ها باور نمی کنند ارشیا پسر من است و من پدر ارشیا.


 

 

علی صادقی و دوست صمیمی اش

 

 

 

پشت صحنه فیلم سینمایی شرط اول
 

 

 

فال روزانه شما!

 

 

100 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان

(با دوبله فارسی)

100 فیلم برتر شاهكار سینما از هنرمندان بزرگی چون :

آلن دولن ، مارلون براندو ،‌ آنتونی كوئین ، داگلاس ، شون كانری ، سوفیا لورن ،‌ ریچارد برتون ، عمر شریف ، چارلتون هستون ، چارلز برانسون ، گری كوپر ، دفورد ، بوگارت ، پول نیومن ، ریچارد برتون و ........


لیست فیلم ها : (قابل توجه اینکه عكس برخی از فیلم ها در زیر آورده شده است ولی اسامی فیلم ها كامل است)

DVD1 : دیمیتریوس و گلادیاتورها ، کلئوپاترا ، دکتر زیواکو ، جنگ و صلح ، سقوط امپراطوری رم ، شیر و باد

DVD2 :
بیلیارد باز، لوک خوش دست ، مردان حادثه جو ، نیش، پرده پاره ، تابستان گرم و طولانی، کرایمر علیه کرایمر، بزرگ مرد کوچک

DVD3 :
پاپیون ، کاراگاه بولیت ، هفت دلاور ، دانه های شن ، آسمانخراش جهنمی ، شورش در کشتی بونتی

DVD4 :
چگونه غرب تسخیر شد ، در بار انداز ، دزیره ، هاتاری ، ایستگاه زبرا ، پنج ورق سرنوشت ، تعقیب ، زنده باد زاپاتا

DVD5 : ده فرمان ، ال سید ، ریو براوو ، ریو لوبو ، شاهین مالت ، طلای مکنا

DVD6 :
بن هور ، خارطوم ، آفتاب سرخ ، مبارزگر ، روزی روزگاری در غرب ، زلزله

DVD7 :
دوازده مرد خبیث، روز شغال، گذرگاه تاریک، کازابلانکا، گنجهای صحرای مادره ، کنتس پا برهنه، عبور از قلب شکسته، تله مرگ

DVD8 :
شمارش معکوس نهایی ، عقرب ، پل رودخانه کوای ، فرار به سوی پیروزی ، شیر در زمستان ، کشتن مرغ مقلد

DVD9 :
باراباس ، اسپارتاکوس ، همه مردان رئیس جمهور ، راه آزادی ، تعطیلات رمی ، طلسم شده

DVD10 : ربکا ، بدنام ، ماجرای نیمروز ، میخواهم زنده بمانم ، این گروه خشن ، واراکروز

DVD11 :
عقرب ، فرمان گمشده ، ضارب ، تنگنا ، 3 مرد برای کشتن ، 2 مرد در شهر

DVD12 :
جولیوس سزار ، شالاکو ، حرفه ای ها ، داستان عشق ، طناب ، شمال از شمال غربی

DVD13 :
دیوانه از قفس پرید ، گاندی ، معما ، هفت روز در ماه می

DVD14 :
توپهای سن سباستین ، توپهای ناواران ، زور بای یونانی ، اسب کهر را بنگر ، گوز پشت نتردام ، آخرین قطار گان هیل

DVD15 :
اشکها و لبخندها ، بر باد رفته ، بزرگترین داستان عالم ، سامسون و دلیله ، سینوهه ، سلیمان و ملکه صبا

مجموعه 100 فیلم برتر شاهكار تاریخ سینما

كلیه فیلم ها بصورت دوبله فارسی می باشند

هر فیلم فقط 198 تومان!



 
 روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

 نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___